Transport

Verzending en levering

Standaardverzendkosten voor pakketjes binnen Nederland zijn 4,99 euro. We verzenden met PostNL.

Afhalen in ons atelier op afspraak is ook mogelijk. Dit is gratis.

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je binnen een uur de bevestiging per mail. Azur Natural Bodycare streeft er naar om je bestelling binnen 48 uur te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hier ook een bericht van. Bestellingen worden altijd met Track & Trace verzonden.

Bij de bestelnotities kan er worden vermeld dat het, bijvoorbeeld, om een cadeau gaat.

De plaats van levering is het adres dat de klant kenbaar heeft gemaakt in het bestelproces. Dit kan het factuuradres zijn, of een ander adres. Hiervoor is er een optie “Verzenden naar een ander adres” die aangevinkt kan worden.

Wanneer het om een bedrijfsadres gaat, dient de bedrijfsnaam te worden vermeld in het adresveld. Wanneer we een bestelling verzenden naar een bedrijfsadres zonder de bedrijfsnaam op het verzendetiket kan het pakket retour worden gestuurd. Wanneer we het pakket nogmaals opsturen om deze reden zijn de verzendkosten voor de klant.

Azur Natural Bodycare is niet aansprakelijk voor beschadiging of zoekraken tijdens het leveren door de bezorgdienst. Wel doet Azur Natural Bodycare er alles aan om een gepaste oplossing te zoeken.

Follow us

Blijf op de hoogte: ontvang exclusieve updates over nieuwe producten, doe mee met leuke giveaways en krijg een kijkje behind the scenes!

Verzending en levering

Standaardverzendkosten voor pakketjes binnen Nederland zijn 4,99 euro. We verzenden met PostNL.

Afhalen in ons atelier op afspraak is ook mogelijk. Dit is gratis.

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je binnen een uur de bevestiging per mail. Azur Natural Bodycare streeft er naar om je bestelling binnen 48 uur te verzenden. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je hier ook een bericht van. Bestellingen worden altijd met Track & Trace verzonden.

Bij de bestelnotities kan er worden vermeld dat het, bijvoorbeeld, om een cadeau gaat.

De plaats van levering is het adres dat de klant kenbaar heeft gemaakt in het bestelproces. Dit kan het factuuradres zijn, of een ander adres. Hiervoor is er een optie “Verzenden naar een ander adres” die aangevinkt kan worden.

Wanneer het om een bedrijfsadres gaat, dient de bedrijfsnaam te worden vermeld in het adresveld. Wanneer we een bestelling verzenden naar een bedrijfsadres zonder de bedrijfsnaam op het verzendetiket kan het pakket retour worden gestuurd. Wanneer we het pakket nogmaals opsturen om deze reden zijn de verzendkosten voor de klant.

Azur Natural Bodycare is niet aansprakelijk voor beschadiging of zoekraken tijdens het leveren door de bezorgdienst. Wel doet Azur Natural Bodycare er alles aan om een gepaste oplossing te zoeken.

Let's keep in touch!

Schrijf je hier in voor onze nieuwsletter en ontvang als eerste leuke kortingen en nieuwtjes.  

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

contact

Azur Natural Bodycare

info@azurnaturalbodycare.nl
+31 (0)6 36 46 61 14

Kerklaan 30A (alleen op afspraak)
9751 NN Haren
The Netherlands

KVK: 80107931
BTW: 003395201B10

in The Netherlands

Made with

Let's keep in touch!

Schrijf je hier in voor onze nieuwsletter en ontvang als eerste leuke kortingen en nieuwtjes.  

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

contact

Azur Natural Bodycare

Kerklaan 30A (alleen op afspraak)
9751NN Haren
The Netherlands

Info@azurnaturalbodycare.nl
06-36466114

KVK: 0107931
BTW: 229400164B01